Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2009-06-12
11:25:52

Skolavslutning

Oj oj oj vad det regnar. Jag var och kikade på syskonens skolavslutning förut. Blåser gör det också. Min kjol höll på att blåsa upp, mitt paraply höll på att blåsa sönder och jag höll på att blåsa bort.

Gårdagens skolavslutning var fin. Även fast den var lite annorlunda än vad det brukar vara. Det bjöds på fika för oss fikasugna, det var både gott och trevligt. Jag tycker faktiskt om min skola, och så går jag i världens finaste klass. Ja det mesta är nog väldigt fint. Jag grät lite inombords när jag förstod att jag inte skulle träffa vissa förens om två och en halv månad och också för att jag är besviken på mig själv. Känner mig ganska tom. Jag är verkligen inte nöjd med betygen. Men jag får väl tänka framåt, mår så mycket bättre nu än förra terminen. Får tänka så. Det kommer bli bättre. Hoppas jag.
Lite senare idag så ska jag på student, ska även försöka inse att jag nu har tioveckors sommarlov framför mig.
 
 
Några  bilder från gårdagen (klicka för större format)
Kram E

Kommentarer:
#1: Ami

Erika gumman. Visst kommer du att träffa de flesta under sommaren? Och sen när vi börjar igen ska du visar vad du går för och överraska alla lärare. Kram!

2009-06-12 @ 12:27:07
#2: Daiken

Du är baske mig bjuden på min fest! hoppas du kan komma! <3<3 Vi alla kan ju inte vara helt nöjda, jag har med usla betyd >.< men du har säkert bättre en mig, men jag är van typ..x D <3<3

2009-06-12 @ 13:25:00
#3: Marielle

yey du har ingen bild på mig =)

2009-06-12 @ 20:52:43
#4: erika

svar till marielle: johodu, det har jag allt!;) det kommer!

2009-06-12 @ 21:00:46
#5: Anonym

Du är finast <3 Och min hand e suddig! droger :D haha <3

2009-06-16 @ 20:04:57
#6: Miss R

Åhh älskar din blogg, älskar alla bilder. <3



MVH. En hemlig beundrarinna

2009-06-19 @ 23:35:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: