Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2010-08-24
20:45:08

jag har synat oss genom ett stetoskop
Idag började jag skolan och när man väl var där kändes det som att man aldrig hade varit borta. Det känns lite overkligt att ha börjat trean nu. Roligt men samtidigt väldigt nervöst. Har inte sovit en blund inatt, och jag överdriver inte. Slummrade iallafall till en timme mellan 3 och 6 i morse, smart, sedan var det raka vägen till skolan. Nu på kvällen har jag bara bakat och pysslat.

Nu känns det som om jag ska avsluta det här inlägget så att det slipper bli för långt och tröttsamt, lagom är bäst! Det blir tidig kväll för mig ikväll för att kunna orka upp imorgon och vara pigg och kry.  Ciao♥


fortfarande ingen kamera..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: