Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2010-02-07
16:24:14

alla drömmer om lyckan - även du. även jag

Hej! Allt bra här.  Dricker te och lyssnar på Regina Spector. Borde plugga.

Istället sitter jag och funderar på vad som skall göras under det väntade sportlovet nästa vecka: Fotografera, ha det allmänt mysigt med vänner, skövde, shoppa och fixa rummet. Det kommer nog bli ganska så jättebra, det där. Nu ska jag finputsa på datorkunskapen och sedan bär det av ut en stund i det kyliga vädret. Känner att jag behöver rensa tankarna lite. Bamsekram!


Kommentarer:
#1: A

låter fint som snus. tycker att vi ska passa på att träffas under lovet, kanske med de andra också, skulle vara mysigt tycker jag! syns imorgon ricky-darling, xxoo.

2010-02-07 @ 16:59:32

Vardagstjusigt med rosett i håret! :) ♥

2010-02-10 @ 16:51:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: