Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2010-07-08
12:05:36

sånt

Ville bara säga att jag fortfarande lever. Tänkte berätta lite om vad som har hänt här hemma de senaste dygnen, blir det bra tror ni?

Jag har...
ätit kakor på diverse picknickar
spelat schack, börjar få tillbaka lite av det intresset igen.
sovit över på sjukhus, som iofs kändes mer som ett hotell.
♥ tagit bort mitt gips.
kollat på mina favorit serier.
sett den nya beck filmen. gunvald var lika klockren som vanligt.
gått på te-jakt!
firat mamma som fyllde år. Grattis!!
♥ gått på bio och sett den nya twilightfilmen.
♥ känt att fotolusten kanske håller på att komma tillbaka. kanske.
♥ suttit uppe länge på nätterna och sovit alldeles för lite.
♥ köpt 2 nya klänningar fast jag bestämmt mig för att spara. ajaj.
♥ fått brev. jag älskar att få brev.
♥ spenderat två dagar i hillerstorp tillsamans med fint sällskap.
♥ besökt gränna.

senare idag så åker jag till gullbranna.♥
erika


Kommentarer:
#1: Malin

1. du är söt.

2. hur kommer det sig att du sovit över på sjukhus? (oh yes jag är nyfiken i en glasstrut)

3. vill du bli min brevizzz? :*

4. PUSS!

2010-07-08 @ 20:00:05
#2: Daiken

Saknar dig fisen :* !!! <3<3<3

2010-07-08 @ 22:03:04
#3: Amanda

Låter fint söta du! Kram <3!

2010-07-10 @ 17:26:23
#4: Amanda

Ja det var kanon! :) Hoppas du har det fint, saknar dig! <3

2010-07-20 @ 10:14:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: