Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2010-05-27
16:42:34

I wish that I could see you soon,
frustrerad just nu. fick precis ett samtal från kommunen. hade fått sommarjobb, 4 veckor som vaktmästare, som förra året. det dumma var bara att jag blev så upp i varv att jag glömde att jag gipsat min arm. hur dum får man bli? hur ska jag kunna jobba som vaktmästare när jag inte ens kan använda mina fingrar till att borsta tänderna. blir att ringa upp dom igen... blev så glad men så påminde linus mig om hur sjutton jag skulle kunna jobba med den stora blyklumpen till hand.
över till något roligare, i helgen är det iallafall gisledagarna. hade så roligt förra året, hoppas på fina stunder detta året med. dop är det snart också, fabian som döps. måste se frammåt och vara positiv..hoppas ni mår bra.

Kommentarer:
#1: amanda

men vilka veckor fick du? du kanske är av med gipset då... angående gisledagarna så kan du prata med mig och becca hur vi gör i morgon och på lördag. puss!

2010-05-27 @ 18:24:59
#2: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-31 @ 18:26:30
#3: jennifer,

åh, jag är tusenfalt avundsjuk på dig i den där myskoftan just nu.

2010-05-31 @ 19:28:41

vilken härlig kofta :D

2010-06-11 @ 23:34:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: