Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-12-23
18:55:34

Dan för dopparedan

Haft några jättefina dagar. Nästan så jag måste dela med mej av sakerna som gör mitt liv så himla bra för tillfället:
1. Jag är med i en fotoutställning just nu.
2. Jag är lyckligt lottad som inte är ensam. Utan att jag har så bra människor och vänner runt mig.
3. I januari börjar jag praktisera på en tidning. Ska bli jättekul! 
4. Imorgon är det julafton och jag får dela den med min älskade familj.

Nu fattas bara en resa, ett objektiv och en pojke, sen är livet fulländat ungefär.

Kommentar:
#1: Amanda

Du... livet kan vara fulländat utan de sistnämda sakerna. Se dem bara som en bonus!



Stora julkrammar!!

2011-12-24 @ 11:40:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: