Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-10-21
23:48:08

och jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är...

fin dag. sov gott inatt, var så underbart att sova ut efter ett par nätter med alldeles för lite sömn. har varit i ullared nästa hela dagen. köpt massa värmeljus och ljuslyktor, även en kudde. ska köpa en stor gosig pläd också. man behöver sådant för att muntra upp sig under mörkret och kylan som kommer känner jag. köpte lite annat smått och gott också som jag behövde, en väska bl.a. var på tonår ikväll, jag har varit riktig lycklig idag faktiskt. men det vände ungefär för en halvtimme sen. tänk vad ett sms kan göra. men ska inte grubbla för mycket, det kanske inte ens är som jag tror.
sov gott alla fina.

Kommentar:

sv. åh tack gulliga du, dock inte jag som har skrivit exakt alla men.

2011-10-22 @ 09:31:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: