Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-09-03
09:44:29

Hjärta
Har börjat läsa upp samhäll A och Religion B på kommvux. Behöver läsa upp många fler ämmen men är iallafall en början. Nästa vecka ska jag också få gå brevidjobb på ett ålderdomshem som lokasvårdare. Känns bra. Alla pengar är bra. Jobbade i torsdags och fredags där med. Gick bra. Lite ont i axlarna och ryggen men så blir det ju av städning, speciellt om man inte är van.

En Trevlig händelse i sommar, jag och min kära syster tillbringade en hel helg i Helsingborg. Mysigt! Vi sprang bl.a en mil. Dog lite halvt. Åt på Ikea med. Köttbullar såklart!


Var i Stockholm en vecka, hälsade på min kusin och hennes barn. Fabian, måste vara världens gladaste unge. Det första han gör på morgonen är att skratta. going



Tog studenten. Glad att jag fick uppleva den dagen!



Var på tjugoårs fest. Rebecka knäppte några bilder.



Och jag fångade även henne på bild


Gått sköna kvällsproenader





Haft mysiga dagar med min fina vän Amanda. Gungade på en väldigt dålig gunga och blev uppätna av knott..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: