Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-04-19
02:19:07

1
1. Your favourite song
Kent - Kärleken väntar. Lite min räddning när det är mörkt.. Du orkar ta dig igenom det här Du räcker till, så var den du är

2. A song that makes you happy
Håkan hellström - Ramlar. Får mig alltid att le.

3. A song that makes you sad

Nationalteatern - Barn av vår tid. Tänker på pappa när jag hör den. Gråter nästan varje gång.

4. A song that reminds you of someone
Lars Winnerbäck - Hjärter dans sista sång. Skövde 2006, fina morfar.

5. A song that reminds you of somewhere
Håkan Hellström - River en vacker dröm. Way Out West 2010, Göteborg.

6. A song that you know all the words to

Laleh - Hide away. Himla fin tycker jag så den sitter.

7. A song that you can dance to
Florende + The Machine - Shake it out. Kanske inte någon danslåt men jag blir pepp.

8. A song that makes you fall asleep

Enya - May it be. Underbar röst att lyssna på.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: