Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-04-11
13:05:36

Syster dyster.
Hej. Den här bloggens syster skriver här just nu, Linnéa. Erika ville att jag skulle skriva några rader här. Så vad gör man inte för sin syster. Erika är världens bästa syster och hon är väldigt vacker. Hon vill alla väl och ibland glömmer hon bort sig själv. Men hon är starkare än starkast. Jag bor tyvärr inte med henne just nu men jag träffar henne varannan helg (vilket är för lite). Jag och min syster delar rätt många intressen som träna, fota (fast det är Erika som håller kameran och jag som blir fotad), gå långa promenader och bara prata. Min syster är bäst och jag älskar henne. Ni läsare, håll kvar vid hennes blogg. Fast ni kan kolla min blogg också. --> http://pinkcupcake.devote.se/ Ta hand om er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: