Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-08-04
09:50:06

om jag hade lite kraft kvar att ge dig. om jag hade lite hjärta att dela med mig. om jag hade lite kärlek så var den till dig.
Hej. Augusti, hallå vart tar tiden vägen? Fast tiden flyger iväg och tiden går alldeles för snabbt så har jag ändå fångat minnen från sommaren som gör mig glad. Dagar som man kommer att se tillbaka till när det blir höst.
Nästa vecka blir det nya minnen att minnas. Amanda kommer hit idag och vi ska planera för Way Out West som är nästa helg. Veckan efter det åker jag till farmor och farfar i Skövde. När jag är tillbaka där ifrån så börjar jag skolan. Mycket nervöst. Men det får man vara. En annan rolig sak är att jag äntligen börjat övningsköra. Har som mål att ha körkortet innan året slut!
Kram <3
 
 
Amanda, i början på året.

Kommentar:
#1: Hannah

åh, så tråkigt att man missar Way Out West :( Men ni får ha det så kul! Jag hoppas att vi ses snart Erikatt! <3

2012-08-06 @ 22:23:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: