Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-02-01
21:42:04

vackra håkan citat
när man inte kan uttrycka sig i ord passar håkan hellströms låtar. han har ett sätt att uttrycka sig som bara han kan.

Livet förändras vart jag än går, och det kommer kanske inte alltid va vi två. Bara så länge det finns stjärnor över oss, och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå

Jag är inte kär i henne för vad hon är, utan för vad hon inte är. Jag vet det låter konstigt när jag säger det. Jag är kär i den fulaste flickan i världen.



Och egentligen älskar du inte mig, och egentligen är det okej med mig, för jag älskar ingen alls, sånt där är slöseri med tid, men då slösar vi bort våra liv

Alla hjältar sänker huvudet någon gång.

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån.


Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta

Vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den? Och vad vet du om hur hjärtat kan bränna för kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva.

Man måste genom skam, man måste genom drömmar, man måste dö några gånger innan man kan leva

Du har varit ute i världen i flera år när jag stannade på mitt rum och såg dagarna gå, så uppsnärjd i det blå.


Varje moln är trasigt, du räknar allt sorgligt. Natten lång och hon du älskade en gång och kanske älskar än, spelar det någon roll?
nej kanske ingen, kanske allt egentligen

Att från samma säng, lyssna till samma regn

Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över dig.


jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: