Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-01-23
23:48:36

fina saker.
En superkraft du skulle vilja besitta


Att kunna radera saker man ångrar. Att kunna dra tillbaka tiden och göra saker annorlunda så att det blev rätt.


Bästa egenskapen hos dej

Att jag bryr mig om andra.

Sämsta egenskapen hos dej

Att jag nedvärderar mig själv ibland.


Det vackraste djuret i världen

Rådjur.


Din drömbostad


Något i den stilen..

Finaste namnet

Jag har alltid tyckt om Heidi.

Finaste frisyren


Stora lockar eller flätor.

Det mest facsinerande du vet

Universum. 

Din drömpojke beskrivet med tre ord

Fin insida, vackert leende ungefär som Heath Ledger.



En typisk bild som bara är så där frukansvärt fin utan att man riktigt vet varför

Denna.

 

Alla bilder är från Weheartit.com


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: