Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-05-31
19:37:34

spirit

Musiken i den här filmen är underbar, denna låten blir jag tårögd till!

Blås i hornet nu
för den jag en gång var
och när tiden går, låt minnet av mig leva kvar
Här tar allting slut
en krigares farväl
blås en sista gång för hålet i min själ

Jag har kämpat
men hugg och slag har tvingat mig på knä
ingenting kvar, så trött, lämna mig här
eller ta mig vart ni vill

Blås i hornet nu
vad bryr jag mig om det
Att varje väg har slut
är ingen hemlighet
Utan ett ljus som följer känns nu natten alltför mörk
och utan hopp känns allt så meningslöst
Då hör jag en röst, någonstans i fjärran
Och den ropar högt; glöm aldrig vem du är
Minns den väg du gått
då återvänder modet
så var stark i natt
glöm aldrig vem du är
oh du kan kämpa än
blås till strid i hornet
ge inte upp förrän
din själ är fri igen


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: