Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2009-05-24
22:32:06

FIIIILM
Sitter här med min lille tjockis Balou i knät just nu och kollar på Click på trean. Mumsar även på lite god choklad! 
För er som undrar så är Balou min lille hamster som jag köpte för ett par månader sen. Föll för honom direkt  där i djuraffären..Han var lite tjockare än de andra hamstrarna,får ju knappt plats i röret ju haha. Men jag älskar honom! ♥

 Imorgon är det skola som gäller. sedan träning, och titta egenom samhällen.
Inte så ledig dag imorgon då alltså!

Kommentar:
#1: Ami

Så fin han är, önskar ibland jag hade en hamster.. men det är å mycket att sköta så jag skippar nog det, haha. Men du är ju såklart också fin, inte lika pälsig dock.



Jo, dessutom kunde jag inte se de två första bilderna på ditt förra inlägg :(

2009-05-25 @ 16:24:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: