Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-09-29
21:12:39

we gotta hurry if we gonna get done today
Panik just nu. Går inte bra med uppsatsen alltså. Är idag jag läser igenom allt och tycker verkligen allt är fel! Ser mer och mer fel ju mer jag tittar. Känns som om jag missuppfattat frågorna också.
Får göra itt bästa iallafall. Får sitta lite efter jag jobbat imorgon med, hoppas min hjärna är med mig..






Var på en lång mysig promenad idag med finaste Josefine och Jessica. Fina systrar minsann!

Kommentarer:
#1: Jessie

fin blogg

följa varandra på bloglovin ? :)

2011-09-29 @ 22:26:49
#2: Emelie

Haha nä, kan hålla med om att det inte ser jättemumsigt ut men gott var det verkligen! :D

2011-09-30 @ 10:46:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: