Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2009-06-11
07:53:01

summer
Idag har jag då skolavslutning. Skönt med sommarlov såklart, även fast vädret inte är det bästa..
Ska vara i skolan vid 10, hade tänkt ta bussen redan halv 8 som jag brukar men mamma vart snäll och påminde mig. Först är det en lite samling klasserna försig, sedan samlingssalen för "riktig" avslutning. Tror det var upplagt så iallafall.
Tar nog med mig kameran idag så bilder kommer senare, eller i morgon.
Nu är det bara att hoppas på inget regn, helst inget mulet heller.
Ha en wonderful day alla sötisar!


slänger upp en bild på sötingen amanda och jag.


Kommentarer:
#1: Ami

Jag älskar när jag gör den minen så att jag ser ut som en senil, folkkär gumma! Jag hade gärna velat ha en hej då-kram från dig innan jag gick, men vi får väl passa på att träffas istället!♥

2009-06-11 @ 14:23:21
#2: Daiken

Ouh, synd att jag inte han krama dig!

men vi kommer ses i sommar! det ska jag se till! <3<3

2009-06-11 @ 17:45:40

härlig bild :D

2009-06-12 @ 06:48:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: