Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2009-05-28
20:49:29

åh, en sån dag!
så glad jag är nu !! fick precis ett samtal från kommunen. och jag har fått sommajobb!  var jättefå platser detta året och dom hade tydligen lottat ut några få och jag var en av dom..fick jobbet som vaktmästare, de ni!haha, inte så glamuröst men..är så glad ändå! ville ju verkligen ha jobb nu i sommar.

förövrigt så har det varit en mycket trevlig dag, hade frilufsdag i skolan, spelade fotboll och kom trea av fem lag. alla kämpade på bra och gjorde sitt bästa! var riktigt kul!  mindre roligt när det började regna men amanda hade som tur var sitt lilla paraply med sig så blev lite skyddade iallafallx)
nere i frysen så väntar en underbar ben and jerrys glass på mig.. kan inte bli bättre. är faktiskt värd den nu efter allt plugg idag haha, okej jag har inte pluggat så värst mycket menmen.


muums!

Kommentarer:
#1: Ami

Åh va kul! Jobbet i sig kanske inte är så kul, men bättre än ingenting alls ;) Och förresten glöm för all världen inte att smsa mig imorgon! Puss

2009-05-29 @ 15:37:25
#2: linda

åh. ben&jerrys. goooooooooott

2009-06-02 @ 15:39:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: