Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2009-05-20
21:32:50

tjugonde maj
Hej. Skaffat blogg nu, den förra krånglade ju så gjorde en ny istället , hoppas att denna kommer att fungera bättre! x)  Just nu förstår jag inte helt och fullt hur bloggen fungerar, allt är mest en stor röra, haha! Men jag får väll ta mitt tålamod och testa mig fram. Kommer att uppdatera lite vad jag känner för; musik, bilder, vänner, mina dagar, roliga stunder, allt mellan himmel och jord! I fokus på bilderna.
Det som är värt att nämna är att det uppskattas att få kommentarer,så tveka inte :).

Hörs snart / erika

Kommentarer:
#1: linnea

tjabba, tjena hallå guleplutt<3 lycka till med din blogg <3

2009-05-21 @ 09:25:11
#2: Ami

Få se om du lyckas bättre med den här bloggen istället ;) <3

2009-05-25 @ 16:18:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: