Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2010-02-11
16:00:33

en stark
en stark kopp kaffe är just avslutad
Dagen resulterade i en ganska nöjd men extremt trött och svettig Erika, och en bruten tånagel. Ouch. Men gympan gick väll ganska bra, spelade badminton och pingis, träffade bollen ett antal gånger iallafall haha. Jag kanske inte är såå dålig som jag trodde i alla fall, hurra för mig. Hade lite senare tänkt åka till hestra och kika bandy i sällskap med Miia. Nu måste jag rusa, är sen (som vanligt).
xoxo

En liten bild på mig för 2 år sedan eller något sådant, tror jag.


Kommentarer:
#1: linnea <3

Du är otroligt fin :]

2010-02-11 @ 16:49:57
#2: A

ajaj! det lät ju inte bra med tånageln. hoppas du får det kul i hestra, guapa! besos.

2010-02-11 @ 17:46:11
#3: Henke

hej hej:) vilken snygg blogg:):)



vad gör du ikväll?:)

var med o tävla på min blogg:):)

Ta chansen, kommentera tävlingsinlägget och vinn ett pris:)

2010-02-11 @ 18:12:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: