Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-10-31
14:04:04

Dom är uppe på taken alla är högt över staden..
sommarn snurrarfort när vi bara snöar bort..

Min vardag kantas just nu av gråa dagar, men ibland med solsken och blå himmel. Jag har minskat på kaffet, drack alldeles för mycket förut. Kärleken från vänner livnär jag mig på. Spenderar kanske lite väl mycket tid med att lyssna på musik, ibland med tragiska men fina budskap, avreagerar mig på gymmet och får energin där. Sover gör jag alldeles för lite. Mina dagar känns ibland intensiva, även fast dom nog inte är det. Men blir trött ganska snabbt, inte i kroppen utan i huvudet. Livet jag lever är ibland stressigt(enligt mig) men det jag gör tycker jag om att göra. Var någon som sa att jag skulle se den här tiden som en viloperiod, försöka må bättre.
Har lärt mig att skriva fotnoter... visste inte ens vad det var innan. Ibland när jag inte vet var jag ska lägga alla mina tankar så skriver jag det i mitt block. Oftast innan jag somnar.
En dag bestämde jag mig för att ge allt och så gjorde jag det.

Kommentarer:
#1: Hannaaaa

Du är så fin, och så stark! Fortsätt kämpa på, du klarar det <3

2011-10-31 @ 23:15:37

Erika lilla pluttis. Du är hur bra som helst!

och.. din nya header är mycket fin :)

kram!!

2011-11-01 @ 17:30:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: