Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-10-13
18:13:54

Nu kan du få mig så lätt
Var jätte irreterad när jag kom hem. Men var nog mest blodsockret som var nere i hälarna. De dagarna mamma jobbar och kommer hem sent äter jag ju frukostmat till lunch... När det inte finns rester. Bättre än inget i och för sig.
Nu har jag iallafall ätit korv stroganoff. Mätt som en plätt.
Såg en klass med min gamla lärare idag, de skulle till Sväno. Fick massa minnen. Tänk att det var sex år sen jag var där med min klass första gången i sjuan.
Ska försöka släppa irrationen på mig själv som jag har idag. Har ju inte betett mig dumt, tror jag. Känns som det men är nog bara järnspöken.
Imorgon blir det hajk med mini-uv! Tror det kan bli mysigt!
Kram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: