Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-10-09
10:43:29

helgen
Nyss tagit mig en dusch. Ska snart gå och handla mat och ta tag i religionen!
Sen ska jag nog städa upp mitt rum också.
Helgen har rusat förbi som vanligt. Eller ja, inte som vanligt kanske, men lika snabbt som vanligt. 
Helgen spenderades med min familj. Lagade mat blandannat, pasta carbonara. Mums! I fredags kom även min vän Josefine och Anton förbi och fikade, roligt! Gick på tonår en stund också på kvällen. Var trött men gick ändå, glad för det. Sen har jag och min syster varit hurtiga och powerwalkat.
Igår tillbringade jag kvällen med gamla vänner. Känns också bra att jag fått jobba hela förra veckan.
När jag ser det här så känns det som det mesta har gått bra, förutom skolan som gått sisådär. Men får satsa hårt denna vecka.

Plan för veckan:
Måndag:
skola
plugga
städa
uv
Tisdag:
värnamo
Onsdag:
skola
Torsdag:
värnamo
Fredag:
hajk

nej nu ska jag göra nytta.
Ha en bra dag!

Foton från i fredags. Tycker det är kul med vattenbilder!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: