Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-02-02
22:37:39

Winnerbäck
tänkte skriva några lars winnerbäck citat också.


Om vi förlorar varandra här i vimlet, så minns att jag står bakom dig.

Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom

Vissa dagar är man ett med alla människorna i parken



Gå till huset med balkongen, där järnvägsbommen ringer, under den varma svart plåten, där har jag lämnat några drömmar..

Stackars mannen med medaljer som bara putsar sina minnen


Han vet hur man flyr från den här planeten men inte hur man stannar kvar.

Du kan väl sakna mig ibland? Du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt?

..det fanns en spricka där vinden tog sig in, där vi andades nåt nytt, där vintern ömsat skinn. Det fanns en längtan till andra sidan ån, vi skulle andas nåt nytt, varthän vi kom ifrån..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: