Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-03-07
18:54:54

Jag tror att allt det bästa inte hänt än
Hej!
DET SPRUDLAR AV LIV I MIG!
Jag tycker det ska bli väldigt trevligt att åka till Stockholm i april. Vi ska käka på resturang och strosa i affärer. Förthoppningsvis hinner jag också träffa mina två kusiner och Fabian. Jag behöver det, jag har jobbat en vecka nu och det har gått jättebra, känns nyttigt och bra att tjäna pengar.
Något annat jag ser fram mot är Way Out West i sommar. Skönt att komma ut ur huset (som jag möglat fast i känns det som). Imorgon är det torsdag och då ska jag till Värnamo, städa och kanske fota lite. Alla lägger upp så fina vårbilder, jag har inte sett en enda knopp eller blomma. Får gå på blomjakt i helgen!
På fredag kommer syster, mys!
I helgen kanske man ska träffa tjejerna från klassen, jättelänge sen sist så det skulle vara mys att ses! Sen var det säkert något mer jag skulle göra.. men det har jag glömt. Men i alla fall..

För övrigt: Jag är lite spänd. Jag har ont i magen och i huvudet.. har haft det lite pö om pö en vecka, extremt trevligt

MEN JAG PEPPAR !!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: