Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2009-05-30
11:15:43

-

Hejsan hoppsan!

Känner mig ganska överlycklig, trött och pirrig just nu. Eller jag kanske ändrar det sista, men men. Bra dag igår. Skolan gick  väll sådär, naturkuskpsprovet gick inte alls bra. men inget att göra åt nu. Måste ju bli klar med allt nu, har två inlämningar i historia och en svenskauppsats sen är nog allting klart.
blev  en sväng till gislaved på kvällen. träffade många fina människor.  Nu ska jag äta upp min gröt och sedan bär det av till kyrkan, min kära granne som konfirmeras idag. <3 Kameran följde med igår och den är nog med mig idag också så bilder kommer nog inom en snar framtid. blir gislaved idag med,  hoppas på en trevlig kväll.:)
Kram

 här får ni en tråkig bild som jag fotade för måånga månder sedan.


svänö

Kommentarer:
#1: Ami

Tänkte ta med min kamera idag också, fast den är sönder -suck- Kanske du skulle skicka några till mig isf ;) Vi synes, besos!♥

2009-05-30 @ 13:31:16
#2: Hanna

kul, kanske vi ses ikväll då? :)

trevligt att du hittat min blogg :D ska länka dig, <3

2009-05-30 @ 16:13:26
#3: miia

tack för kvällen :) <33

2009-05-30 @ 16:44:43
#4: Foki

svar: tack så jättemkt för den underbara fina komplimangen :) du fick mig att sken upp som en sol! super glad blev jag ^^



(förlåt att jag svarar lite segt på kommentarer, hade fullt upp och det är så många kommentarer som måste läsa genom ^^)



Söta kramar från Foki

2009-05-31 @ 15:04:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: