Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-12-12
04:14:07

dear santa
Brygger kaffe så här tidigt på morgonkvisten, var ett tag sen jag vaknade så tidigt. Sovit bra det senaste, alltid härligt.

Tänkte att jag skulle skriva en önskelista till kära tomten. Det här är väl det som står högst upp på min önskelista;

Nikon AF 50/1,4G AF-S som jag velat ha ganska länge nu.

En bra mascara.
Concealer
Stativ
Svarta kilklackar
Volympuder (aldrig ägt ett sånt, men frisören använde det och verkade bra.)
Lite pengar för shopping och sparpengar.

Det är det jag kommer på. Hoppas väl mest på pengar för att kunna köpa lite grejer utav dessa ovan. Men mest önskar jag mig en lika fin jul som förra året. Mycket mys och värme med min kära familj.  

Kommentar:
#1: Hannaaaa

Du tar så hemskt fina bilder Erika! <3

2011-12-12 @ 13:36:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: