Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2011-01-04
20:17:31

en dag
Jag vill inte vara hon som blir ledsen. Jag är trött på att vara hon som är den svaga, som inte låter hjärnan aktiveras före hjärtat. Trött på att vara den som hela tiden ska förlåta och låtsas som om ingenting har hänt och helt plötsligt bara koppla bort känslorna. Hon som hela tiden ska vara den glada som alltid är tillgänglig och öppen för förslag. Jag saknar henne som tänker efter innan hon agerar och jag saknar henne som är glad hela vägen in i själen. Jag vet att hon är där någonstans, hon är bara väldigt bra på att gömma sig och sina bra sidor. Men jag ska hitta tillbaka till henne.

Kommentar:
#1: Anonym

Erika, du är stark! Jag finns med dig, jag älskar dig! <333

2011-01-10 @ 19:14:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: