Du är bättre än du vet, mycket större än du vet

2012-07-04
02:32:56

Älskade lillebror
I mitt hjärta har jag alltid känt
den kärlek vi har,
och varken distans eller tid
kan ta bort bandet vi smidde som barn..

När vi växte upp, vi spelade och kämpade,
pratade och skrattade.
Men utöver det roliga och spel,
utanför striderna vi utkämpade,
hittade vi varandra
ändlösa stöd
och en livslång vän.
I vått och torrt,
och svåra tider,
kan vi tillsammans
skydda varandra
från världen.
Jag vet att om någon av oss
någonsin behöver något,
så kan vi räkna med varandra
för att ge vårt allt
och få hjälp på alla tänkbara sätt.

Kanske är ord inte alltid
nödvändigt i vårt förhållande,
eftersom vi båda vet vad som finns där.
Men idag vill jag ta dig tid
att påminna dig hur mycket jag verkligen bryr mig
och tacka dig för allt
som du har varit för mig.
Jag kunde aldrig be om, vilja,
eller behöva en bättre bror,
eftersom jag har den bästa i dig.
Du är så underbar, är så glad att just Du är min bror.


Kommentarer:

Älskade syskon. ¨Jag älskar er till månen och tillbaka... <3

2012-07-10 @ 16:48:01

åhhh va du!!! ja visst va det, verkligen helt obeskrivligt! stod du bra lr ? :D
kram,

2012-07-16 @ 20:28:00

åhhh va du!!! ja visst va det, verkligen helt obeskrivligt! stod du bra lr ? :D
kram,

Svar: jag stod en bit en bit ifrån, men lika bra ändå. Men du stod väldigt nära?: ) kram
erika None

2012-07-16 @ 20:28:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: